فدائیان ولایت

این سایت در راستای اطلاع رسانی به جهت سخنرانی های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)ارائه شده

این سایت در راستای اطلاع رسانی به جهت سخنرانی های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)ارائه شده

بسیج یک گنج بی انتهاست - چون ملت بی انتهاست(مقام معظم رهبری(مدظله العالی))

آخرین نظرات

اعمال محدودیت تردد در محدوده زوج و فرد تا ساعت 18:30 امروز/ همکاری پلیس با سرویس مدارس و عدم جریمه آنها

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت تردد در محدوده زوج و فرد تا ساعت 18:30 امروز خبر داد و گفت: پلیس راهور با سرویس مدارس همکاری لازم را داشته است و از اعمال قانون برای این دسته از خودروها خودداری می‌کند


سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از ساعت 6:30 دقیقه امروز، اظهار داشت: با توجه به تصمیم دیروز کمیته اضطرار آلودگی، مأموران راهنمایی و رانندگی فاتب خارج از محدوده طرح زوج و فرد و ترافیک مستقر شده‌اند تا بتوانند در رابطه با اجرای این طرح اقدامات لازم را انجام دهند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به اینکه فقط مدارس ابتدایی تعطیل شده و  سایر مدارس به دلیل برگزاری آزمون فعال هستند به کلیه همکارانمان در پلیس راهور تأکید کرده‌ایم که با سرویس‌های مدارس همکاری لازم را داشته باشند و اعمال قانون برای این دسته از خودروها صورت نگیرد.

سرهنگ عابدی با اشاره به اجرای این طرح، گفت: همکاری خوب مردم را در نقاط مختلف سطح شهر تهران شاهدیم و هم اکنون ترافیک روان در کلیه بزرگراه‌ها و معابر درون‌شهری تهران حکمفرماست.

این مقام ارشد راهور فاتب در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر استمرار این طرح خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد امروز تا ساعت 18:30 برگزار می‌شود؛ اما اجرای این طرح در روزهای آتی بستگی به نظر کمیته اضطرار آلودگی دارد.

وی نوع برخورد پلیس با خودروهایی را که دارای پلاک فرد بوده و هیچ گونه مجوزی برای تردد نداشته باشند را اعمال قانون اعلام کرد و گفت: این دسته از خودروها جریمه 20 هزار تومانی خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.